About me



Jmenuji se Lucie, je mi čtyřiadvacet, pocházím z Ostravy a mám vystudovanou sociální pedagogiku na Ostravské univerzitě v Ostravě. Mám ráda svou rodinu, své přátele, zvířata, hudbu a blogování, s kterým jsem začala už na základní škole.

Blog The Luckiness byl založen v květnu roku 2013 (tehdy ještě pod názvem With The Charm) a najdete na něm od každého trochu. Píšu zde zážitky se svého života, recenzuji kosmetiku a beru vás s sebou i na různé cesty.

V září roku 2016 jsem se přestěhovala do Londýna, takže mnoho článků píšu momentálně v anglickém prostředí.

Blog má svůj facebook,  mě můžete najít na instagramu a i na zatím u mně né moc aktivním youtube! (klidně dejte vědět, jestli by jste stáli i o videa!:) ) Kontaktovat mě můžete samozřejmě i prostřednictvím e-mailu luciath483@gmail.com.

Budu se těšit,
Lucie.

Štítky: