Instaphoto - Říjen 2014

Krásný den všem.
Vybrat fotky pro tento měsíc bylo opravdu náročné. Bylo jich tolik, nejraději bych zvolila všechny. Bohužel jsem se omezila limitem 6, když jsem začala dělat tuto rubriku, takže jich je jenom 6 :)
Zbytek a celé fotky můžete vidět u mně na instagramu.

1. Byl říjen, takže se opět na americké televizní obrazovky vrátil seriál The Vampire Diaries. Šestá série zatím podle mně není nejlepší, ale mnohem lepší než pětka s poutníkama. Vrátili se i The Originals, takže jsem nadšená, že mám zase na co koukat :)
2. Nominace na blogerku roku mně potěšila neuvěřitelným způsobem.
3. Enkaustika, kterou jsem se naučila díky praxi :)
4. Nejlepší čokoláda na světě!
5. Moje první vyřezaná dýně vůbec :) Takové jednozubé miminko :D
6. Forever Alien :)

Tohle byl ve zkratce můj měsíc říjen. Jaký byl ten váš? :)

Štítky: ,