Jak se snažím rozbourat nudnou českou makeupovou sféru


Krásný den všem,
tento článek je opravdu nepřipravený, takže se předem omlouvám, pokud bude znít nějak nesmysluplně nebo divně.
Dneska mně však zarazila jedna věc. Měla jsem školu až na 11 hodin, takže jsem měla spoustu volného času, který jsem věnovala líčení. Rozhodla jsem se pro fialové kouřové stíny se zelenou linkou. Všechno k sobě krásně ladilo a pasovalo. Měla jsem obrovskou radost, ale jenom do chvíle, než jsem vyšla z domu. Neříkám, že všichni, ale většina lidí na mně koukala, jako kdybych spadla z Marsu. Výrazy typu "jak je to proboha nalíčená" mne pronásledovaly celou cestu do školy.
Všechno jsem po sobě zkontrolovala...linky, řasenka, všechno sedělo tak, aby se to dalo nosit. Problém byl tedy zřejmě v tom, že jsem nemělana sobě klasické hnědé, téměř nevýrazné stíny. A já si říkám proč?
Proč bych nemohla nosit barevné líčení (vždyť je mi teprve 20 let)? Proč to ostatním vadí? Je to snad tím, že v jejich době nebyly takové možnosti v líčení? Nebo proto, že oni na to odvahu nemají a já ano?
Je to tím, že Češi jsou smířeni s jakýmsi stereotypem? Že se bojí nových věcí? Nových trendů?
Opravdu netuším...

K mé radosti mi líčení pochválily spolužačky, za čož jsem byla opravdu ráda. Vždycky potěší slyšet nějaké kladné ohlasy. Vědět, že nejste sami, komu se líčení líbí.

Já se v barevném líčení cítím dobře, teda..když to není přeplácané. Vždycky volím barevné oči a jemnou rtěnku, nebo naopak téměř nevýrazné oči a k tomu jako kontrast výraznou rtěnku. Nikdy to není přeplácané, ale téměř vždy se objeví někdo, kdo vás sjede pohledem "jak tohle může ta holka nosit?"

Tady je ukázka pár mých líčení, které jsem přidávala na svůj instagram :)
Je to foceno mobilem, takže se omlouvám za kvalitu :)




A jak jste na tom vy, slečny? Bojujete proti nudné české šedi? :)



Štítky: