Nákupy - listopad 2014


Krásný den všem,
příjde mi, jako bych tento článek psala skoro každý den. Hrozně rychle ten měsíc vždycky uteče. Mám teď celkem dost času, tak se do toho rovnou dáme, protože toho bylo prostě zase hodně :)

Jak jistě víte, zase jsem byla v Praze u Kristýnky, která mi darovala tyto pěkné pořadače, které využiji na gumičky (Taky rádi gumičkujete?).
Dále jsem od ní dostala tyhle krásné netopýry, kteří právě zdobí moje okno, i když už není Halloween :)




Dále už k věcem, které jsem si koupila :)
Kamarádka Lucka mi dala za úkol pořídit v Douglasu tuto tužku od NYX. Né, že by u nás v Ostravě nebyla. Ale není tam tento odstín, který také dlouho hledám. Jedná o odstín 604 Milk. Stála 149 v již zmiňovaném Douglasu :).


Dále jsem si pořídila tyto tělová máslíčka od Alverde. Je to limitovaná edice, nevím, jestli je stále v prodeji, ale seženete ji v DM za 89 Kč :)



U DM ještě zůstaneme. Na fotce můžete vidět balzám na rty od Balea z limitované edice. Není barvený, ale obsahuje drobounké zlaté třpytečky. A co je hlavní? Voní jako lipo bonbony! :) Tohle se Balea opravdu povedlo. Seženete jej za 31,90 Kč :)

Druhá věc na fotce je naprosto dokonalý sprchový gel od Balea s vůní maliny, který stojí 32,90,- a je ho 250 ml. Stejně jako balzám, i tento sprchový gel obsahuje drobounké třpytečky.


A nebyla bych to já, abych i letos nezapomněla na limitované zimní krémy na ruce od Essence. Tentokrát mne zaujaly jenom dva: s vůní vanilky a skořice (vlevo) a třešně s kokosem (vpravo). Stejně jako loni, krémy mají 100 ml, stojí 54,90 a seženete je letos kromě Rossmannu v DM, Douglasu a Globusu.



Kromě DM jsme samozřejmě navštívily Rossmann, kde jsem si pořídila lak na nehty od Rimmel London, kolem kterého jsem chodila už hrozně dlouhou dobu. Měl by to být ten s cukrovým efektem. Jedná se o odstín 011 Violet Swizzle a stál mně 34,90,- ale tuším, že tam byla nějaká akce na něj zrovna :)



Dále jsem si pořídila profláklou tužku na obočí od Catrice, z které jsem stále v rozpacích. Chvilkami jsem s ní spokojená, chvilkami ne. Barva je téměř stejná, jako mé obočí. Jedná se o odstín 040 Don't let me Brow'n. Obočí se s ní vykresluje krásně, ale tužka mizí opravdu hodně rychle. Z druhé strany je kartáček, který je celkem fajn. Tužka stojí 64,90,- v Rossmann drogérii.



Další věc, kterou jsem si koupila jen tak pro sebe, byly tyto 3D puzzle Eiffelova věž :) Jak jsem je skládala se dozvíte na mém instagramu :) Toto stálo 699 Kč a je z Pompo :)



Z Douglasu mám vůbec svou první rtěnku od NYX, která je v odstínu 535A (pokud je to teda odstín :D) :) Stála 139 Kč.



Dále jsem se zastavila v Claire's, kde už pěkně dlouho mají akci 3 za cenu 2 u náušnic! :) Tak jsem se rozhodla ji využít:

Eiffelovky stály 129 Kč
Kruhy stály 129 Kč
Srdíčka stály 109 Kč (byly tedy zdarma)



Z oblečení jsem si koupila fanouškovskou mikinu a fanouškovské tričko, obojí z votocvohoz.cz (nově vinted.cz) Mikina vyšla na 550 Kč (původně stojí 1560 Kč) a tričko jsem si koupila za 200 Kč :)




Konečně se začínáme blížit ke konci :)
Byla jsem v Ikei, kde jsem šla pro formičky na cupcakes :) Ale samozřejmě nezůstalo jen u nich, a koupila jsem si i všemi známé zrcadlo :) Zrcadlo stálo 129 Kč, formičky 49 Kč :)





A poslední (konečně) věcí je adventní kalendář od Douglasu, kterému jsem  věnovala článek TADY.


Když na to koukám, hrůza, kolik jsem utratila peněz...bojím se ale, že v prosinci to bude ještě horší :/

Co jste si koupili v listopadu vy? :)

Štítky: , , , , , , , , ,