Fakta o mně TAG

Ahoj Charmings!
Dnes mám pro vás po dlouhé době TAG, tak se snad bude líbit :)

Značka bot?
Myslím, že teď zrovna nějaké značkové typu Nike a Puma nevlastním. Raději dávám peníze jinam, než do značkových bot.

Mám sourozence?
Ano, mám o skoro dva roky mladšího bráchu. Letos mu bude 20.

Líbí se mi někdo?
Mě se líbí tolik kluků (:D) Ale ne, vážně, nikdo takový v mém okolí momentálně asi není.

Jsem ve vztahu?
Nejsem.

Jsem šťastná?
Myslím, že by to mohlo být i lepší, ale naštěstí si nemám moc na co stěžovat.

Zklamala jsem se v někom?
Bohužel už několikrát, a taky několikrát i v jedné a té samé osobě.

Oblíbené číslo?
Je jich více - 2, 3, 9 a 13.

Oblíbená barva?
Fialová, ale také i tmavě růžová, černá, bílá a modrá.

Co právě poslouchám?
V tento moment právě Jesse McCartney - How do you sleep? ft. Ludacris

Jsem na fb každý den?
Většinou ano, pokud nenastane nějaká vyjimečná situace, jako například minulý víkend, kdy jsme jeli se školou pryč. Tam jsem měla pořád co dělat a bavit se s mými spolužáky, takže jsem fb vůbec nepotřebovala. Maximálně jsem na něj mrkla na dvě minutky.

Jsem se sebou spokojený?
Tak na půl.

Poznám takového člověka, který je do mě zamilovaný?
Někdy je těžké, to poznat. Záleží na situaci.

Mám piercing?
Nemám, ale tento rok ho plánuji :)

Mám tetování?
Nemám, ale chtěla bych :)

Zima nebo léto?
Zima kvůli Vánocům, léto kvůli počasí :)

Jaro nebo podzim?
Jaro kvůli počasí, podzim kvůli barvám :)

Barva mých očí?
Modrá.

Co dělám ráda?
Spoustu věcí - jsem se svou rodinou, pejskem, přáteli, nakupuji, koukám na filmy, poslouchám hudbu, bloguji... je toho opravdu dost :)

Moje nejoblíbenější pohádka?
Princezna ze Mlejna nebo Tři oříšky pro Popelku - prostě klasika :)

Kouřím?
Ne.

Barva mých přírodních vlasů?
Blond.

Kdy mám svátek?
13. prosince :)

Kdy mám narozeniny?
2. prosince :)

Moje nejoblíbenější čokoláda?
Asi mléčná milka :)

Máš domácí zvířata?
Ano, mám fenku jorkšírského teriéra :)

Umím udržet tajemství?
Umím :)

Značka mého telefonu?
Samsung.

Oblíbený alkohol?
Asi nějaký vinný střik, víno, šampaňské nebo frisco. Z tvrdého třeba tequila.

Kterou barvu nemám ráda?
Moc nemusím oranžovou nebo červenou a hnědou. Ale líbí se mi všechny, jenom tyhle vyhledávám méně :)

Oblíbené jídlo?
Těstoviny s rajčatovou omáčkou :)

Škola nebo práce?
Obojí :).

Chodím na Facebook přes mobil? 
Jo chodím :).

Jaké jídlo mi nechutná?
Ryby, ořechy, játra, cibule... je toho daleko více.

Je takové zvíře, kterého se bojím?
Počítá se pavouk? :D

Oblíbený květ?
Růže :)

Pomohla bych i neznámé osobě?
Ano :)

Hraju na nějaký nástroj?
Bohužel na nic hrát neumím.

Jakou barvu má tričko, které mám právě na sobě?
Černou, s nápisem Team Damon (LOL :D )

Ode mě je to dneska všechno. Shodujeme se na něčem? :)


Štítky: ,