Instaphoto - květen 2015

Ahoj Charmings!

Momentálně se nacházím mimo domov, proto je tento článek přednastavený.
O jeho správu a správu komentářů se stará momentálně moje kamarádka.
Na všechny komentáře odpovím, jakmile se vrátím domů.
Více informací si můžete přečíst v tomto článku.
Nezapomeňte se přihlásit do Giveaway!

Dnes je druhá sobota v měsíci, což znamená, že jsem si pro vás opět nachystala ukázku pár fotek z instagramu. Kdo mě chce sledovat, může ZDE


1. Myslím, že Mistrovství světa v hokeji, které se navíc konalo letos u nás, zaznamenal asi každý. Já to hrozně ráda sleduji a fandím, takže ani tento rok jsem si to nemohla nechat ujít.

2. Se školou jsme jely v rámci jednoho předmětu do Podhradí. Bylo tam skvěle :)

3. Jaro se tento měsíc konečně ukázalo, takže jsem pořád a pořád fotila přírodu.

4. Poslední Delena scéna v The Vampire Diaries. Bohužel se Nina Dobrev rozhodla show opustit. Přesto doufám, že se objeví v posledním závěrečném díle tohoto seriálu.

5. První dopis od mé pravidelné čtenářky! :)

6. Velmi oblíbená fotka v dešti :)

A jaký byl váš měsíc květen? :)

Štítky: ,