Praha - den první - Den ve školce!

Ahoj Charmings!
Dneska už z českého soudku :)

Do Prahy jsme dojely okolo půl 10 ráno. Po zhruba 15 hodinové cestě a celém týdnu spolu, jsme se musely s M. rozloučit. Jela domů a já jsem zůstala na další čtyři dny v Praze, u kamarádky Kikči.

Hned po mém příjezdu jsme jely do školky, kde Kristýnka pracuje. Musela tam jet vypomoct. No a protože já sama studuju pedagogiku, byla jsem z toho nadšená.
Dojely jsme tam, Kikča dala dětem svačinu a šlo se ven. Musím říct, že děti, které ve školce má, jsou opravdová zlatíčka. Jednak jsou roztomilé, jako všechny děti, ale jsou taky hodné, i když se v nich skrývají malí čertíci. A přesně to mám na dětěch ráda.

Když jsme se vrátily i s dětmi do školky, následoval jejich oběd. Byly zrovna špagety. No a zůstalo i na nás. První bio špagety v mém životě :D

První den v Praze jsem nefotila bohužel vůbec nic.
Nestalo se nic zvláštního. Zašly jsme akorát do Bílé Labutě a dál si už ani moc nevybavuji. Proto je tento článek takový kraťoučký.
Slibuji vám ale na zítřek pořádnou dávku fotek z Prahy :)

Štítky: ,