S Pražandou v Ostravě

Ahoj Charmings!
Dneska jsem tady s "kratším" deníčkovským článkem.

Nikdy jsem moc nechápala, proč se někteří Ostraváci navážejí do Pražáků a naopak. Kvůli řeči? Kvůli památkám? Dodnes nevím.
Každopádně já do Prahy jezdím vždycky moc ráda. Miluju to tam. A doufám, že se Kris zase líbí i u nás :)

Pokud sledujete můj instagram, tak víte, že tady předminulý týden opět byla, už po druhé. Myslím, že jsme si to skvěle užily a už se těším, až se zase uvidíme.

První den Kikča přijela až po 17. hodině, takže jsme toho moc nestihly. Zajely jsme asi akorát do IKEA, pro věci, které jsme potřebovaly na naše společné DIY. To se nakonec nepovedlo, takže článek bohužel nebude. Můžete ale očekávat jiné DIY :)

Tak jsme si alespoň daly čokoládovou pěnu :)


V pátek jsme se se vydaly do ostravské Zoo, kde jsme viděly spoustu krásných zvířat i rostlin :)


Daly jsme si Ice 'N' Go a dokonce jsem našla i mou restauraci, haha :D


Další den jsme se vydaly do Polska, respektive do Polského Těšína. Jely jsme se podívat na místní tržnice. Ve výborné cukrárně Bajka jsme si daly kafe a zákusek, dávám si tam vždy, když jsem v Polsku :)


Problém nastal, když jsme chtěly jet domů. Všechny vlaky měly zpoždění. Na ten náš jsme musely čekat o dvě hodiny déle...

Poslední vlak je náš...měl mít zpoždění 5 minut, nakonec ale nedojel vůbec...

V neděli jsem nefotila bohužel vůbec nic, takže fotky z neděle nejsou :)

Vy mi určitě napiště, zda i vy jezdíte takhle o prázdninách za kamarády, které máte na druhém konci republiky nebo i dál :) (pokud takové kamarády máte)

Štítky: ,