DIY or D-I-Don't: Gummy Bear Ice Pops!

Ahoj Charmings!
Dneska tady pro vás mám osvěžující DIY or DI-Don't, které jsem se rozhodla v těchto letních dnech sama vyzkoušet.


Určitě jste taky zaznamenali tento obrázek kolující po internetu. Já ano. A jak se mi to povedlo? DIY or DI-Don't? Povedlo se mi to, nebo nepovedlo? :)
Čtěte dál a dozvíte se více :)

Na toto DIY budete potřebovat:  
• formičky na nanuky (já je kupovala v Ikee za 79 Kč)
• Sprite
• gumové medvídky (použila jsem mix - JOJO a Haribo)


Je to opravdu rychlé. Začnete tím, že si formičky rozděláte a nachystáte. Nastrkáte na dno pár gumových medvídků. Jak můžete vidět, snažila jsem se, aby medvídci nebyli jenom na dně, ale i v jiných částech budoucího nanuku, takže jsem je občas někam nasměrovala a snažila se, aby se méďové udrželi.


Pak už jenom zalijete do poloviny Spritem a pokud chcete, přidáte další medvědy, protože vám stejně polovina z těch, které jste si nachystali, popadá úplně dolů.


Když jste s výsledkem celkem spokojeni, zalijete dolijete zbytek, ale ne až po okraj! (což jsem já samozřejmě udělala, takže...poučte se z mých chyb :D )


Pak už stačí všechny formičky uzavřít. Doporučuji to dělat nad dřezem, protože pokud tam toho Sprite dáte hodně, vyteče vám všude dookola.


Pokud máte vše připraveno, stačí dát na 24 hodin do mrazáku :) Můj výsledek vypadal takto:


Když chvíli počkáte, až největší zmrzlý nános zmizí, uvidíte i medvědy :)


Vzhledem k tomu, že to nevypadá přesně jako na obrázku a už jsem jedla i lepší věci (meďani jsou dost nasáklí vodou, což mi celkem vadí) bych to viděla na takové DI-Maybe. Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi to povedlo nebo ne, takže...co myslíte vy? :)

Štítky: