Mé oblíbené citáty || My Favourite Quotes

Ahoj Charmings!
Dneska jsem si nachystala takový netradiční článek. Citáty, motta, inspirace, motivace, výroky slavných...říkejte si tomu jak chcete. Prostě Quotes.
Tady je výčet mých nejoblíbenějších :) ať už pro jejich význam, nebo nejoblíbenějších z těch, které mé oblíbené celebrity kdy řekly. Proč je tady nemít, když se necháme celebritama inspirovat? :)

První citát je od Willa Rogerse :) Nechala jsem je v angličtině, protože to zní mnohem lépe, než česky. V překladu znamená něco jako "Pokud psi neodejdou po smrti do nebe, pak až umřu, chci jít tam, kam šli oni". Moc krásný citát.

Druhý je od Toma Kaulitze. Tento citát by se dal přeložit jako "Nejhezčí narozeninový dárek, který jsem kdy dostal, jsem dostal 10 minut po tom, co jsem se narodil." Kdo z vás to neví, Tom je z dvojčat a je ten, který je z nich starší. Jeho bratr Bill se narodil 10 minut po něm :)

Další citát je určitě dobře známý těm, kteří někdy viděli Petera Pana :)

Čtvrtý citát, který tady mám je od Niny Dobrev :) I přes to, že stárneme, nikdy bychom se neměli přestat bavit :)

Poslední citát je od Nathaniela Buzolica, který ztvárnil Kola v The Vampire Diaries :) Říká se v něm "Lidé říkají, že vypadám jako upír. Nevím, jestli to brát jako kompliment, nebo ne."


Vy mi dejte určitě vědět, jaký je váš oblíbený citát a jestli se vám líbí některý z těch, které jsem vybrala já :)

Štítky: ,