30+ bláznivých věcí, které chci zažít, než mi bude 30! UPDATE

Ahoj Charmings! :)
Před dvěmi lety jsem přidala TENTO článek. Někteří z vás si ho možná ještě pamatují. Bylo mi 19, táhlo mi na 20 a měla jsem velké sny. Rozhodla jsem se udělat takovou maličkou rekapitulaci, co už se mi z toho povedlo, co bych přidala a co naopak vyškrtla.
Proto tady zmíním, co se mi už povedlo + přidám nový, aktualizovaný seznam toho, co bych ještě určitě do 30 stihnout chtěla :)

Co se mi podařilo?
Podívat se znovu do Paříže - ano, byla jsem tam letos v červnu už po druhé :)
Podívat se do Madridu - byla jsem ve Španělsku, taky v červnu. Ne sice v Madridu, ale Barceloně, což považuju snad momentálně za jedno z nejhezčích míst na této planetě a vůbec nelituji toho, že to nebyl Madrid :D
Mluvit anglicky a španělsky tak, jako mluvím česky - ehm...na španělštinu jsem ještě nešáhla, ale ve Španělsku jsem se anglicky domluvila ohledně takových krizových situací, že jsem na sebe neskutečně pyšná.
Změnit svou povahu a být odvážnější - já bych řekla, že se na tom úspěšně pracuj. Do těch 30 bych to mohla vychytat :D 
Jít na The Vampire Diaries Convention = meetko s Ianem, Paulem a Ninou ^^. - splněno ze 33%!!! Ian byl senzační. Jsem strašně ráda, že jsem byla na nějaké Convention. Bohužel Paul těsně předtím účast zrušil a Nina to už bohužel nejezdí (a vzhledem k tomu, že odešla ze seriálu, tak už ani nebude).


Co bych chtěla do svých 30 ještě stihnout? 
1. Mít milujícího manžela a skvělé děti (jednovaječné dvojčátka prosím!).
2. Potkat konečně Adél - občas si říkám, jestli na to bude těch dalších 8 let ještě stačit...
3. Vystudovat vysokou školu - pracuje se na tom! Jenom bych měla začít už psát tu bakalářku...
4.  Mít piercing a tetování.
5. Meet&Greet s Tokio Hotel. - kluci teď jezdí světové turné s VIP balíčky, už mám našetřeno, takže čekám na datum :) 



6. Mít kamarádky, které pro mně udělají jednu velkou narozeninovou oslavu, na kterou budou pozváni všichni moji přátelé :).
7. Být inspirací pro mnoho lidí.
8. Mít vlastní dům, nebo byt, zařízený podle sebe :).
9. Nastoupit do taxíku a říct taxikáři, ať pronásleduje nějaké auto ;D - ano, pořád to chci zkusit :D.
10. Nakreslit graffiti, samozřejmě na legální místo.
11. Mít práci, která mě bude bavit.
12. Trip po USA :)
13. Navštívit na každém kontinentě alespoň jednu zemi - tohle je můj cíl nejen do 30. Už mám za sebou Afriku a samozřejmě Evropu, takže mám co dělat :) 
14. Udělat mezinárodní SWAP - zrovna jsem před pár dny oslovila mou oblíbenou youtuberku, zatím se ale neozvala, takže s tím moc nepočítám. Kdyby ano, udělalo by mi to velkou radost :) 
15. Dostat obřího plyšového medvěda - já ho pořád chci :D.
16. Udělat jeden totálně nakupovací den - a přijít domů s milionem tašek :D. 
17. Naučit se hrát na kytaru.
18. Potkat Ninu Dobrev, Paula Wesleyho a Nathaniela Buzolica + Daniel Gillies by mi taky nevadil :D
19. Profesionální focení - abych alespoň na některých fotkách vypadala dobře ;D.
20. Mít spoustu domácích zvířat - včetně huskyho! :) 
21. Adoptovat si dítě. Kdyby to udělal každý, tak by se mělo spousta dětí na světě líp :).
22. Dostat obrovskou kytici růží, kterou sotva uzvednu.
23. Absolvovat kurz líčení.
24. Polibek v dešti.
25. Dostat malinký dáreček schovaný v krabičkách - a otevírat postupně od největší a nacházet menší a menší krabice.
26. Navštívit Sea World a vidět delfína.
27. Jít do Hurricane Factory.
28. Sama dělat gelové nehty.
29. Dosáhnout s blogem velkých věcí - vlastní kolekce, trička, kosmetika...
30. Objevit se na gala večeřu Blogerky roku :)

A co chcete do svých 30 stihnout vy? :)

Štítky: