Instaphoto - Srpen 2015

Ahoj Charmings!
Příjde mi, jako bych tento formát psala každý týden a ne každý měsíc :) Opět jsem vybrala 6 fotek z mého instagramu, které vystihují můj měsíc srpen. A tady to je:


1. Significant Mother. Začala jsem sledovat nový seriál - Significant Mother. Hlavní roli v něm má Nathaniel Buzolic, takže je rozhodně na co koukat! :)

2. Cherrynka a šílené vedra. Tento měsíc pravděpodobně nebyl nejoblíbenější měsíc naší jorkšíří princezny. Bylo jí neustále horko a vedro.

3. Zkoušela jsem nové snídaně. :)

4. Má nejoblíbenější herečka vyhrála hned dvě kategorie na Teen Choice Awards! Nina Dobrev jede! :) A měla nádherné šaty. Škoda jen, že opustila The Vampire Diaries.

5. Too Faced Chocolate Bar. Konečně jsem měla možnost, ji vyzkoušet :)

6. Koktejlíky. Co jiného, v těch vedrech? :)

A jak jste se měli v sprnu vy? :)

Štítky: ,