Blogger TAG od Lapri!

Ahoj Charmings!
Trochu netradičně je další článek opět TAG. Do tohoto TAGu mě zatagovala Lapri z blogu http://divciparta.blog.cz/, takže ji určitě navštivte, protože ona je vážně skvělá a já její blog sleduji ještě déle, než žije With The Charm :D

Podobný TAG jsem už dělala, ale když mě Lapri zatagovala, nemohla jsem odolat :)

Pravidla:
1. Pověz o sobě 10 věcí
2. Odpověz na 10 otázek od blogera který tě nominoval (takže od Lapri )
3. Nominuj 5 blogerů
4. Informuj blogery že jsi je nominoval
5. Vymysli 10 otázek, pro ty které jsi nominoval

 10 věcí o mě:
- Mohla bych jednu písničku poslouchat pořád dokola
- Pořád si zpívám, i když zpívat neumím
- Miluju kafe
- Plánuji tetování i piecing
- Od května mě budete snad oslovovat "slečno bakalářko" - joke :D ale snad Bc. budu :)
- Měla bych psát bakalářku a ne tagy na blog
- Chtěla bych se vdát, ale nemám s kým
- V hlavě vždycky skládám outfity a podle toho nakupuji oblečení
- Obdivuju Youtubery, že se pustili do toho, co dělají
- Začalo mě bavit dělat fanouškovská videa, ale nemám na to vůbec čas

10 otázek od Lapri:
1. Co jsi dnes snídala? Mixit s jogurtem :)
2. Jaký máš účes? Krátké vlasy, momentálně bez melíru :D
3. Napiš dvě tvoje "MUSTHAVE" v kosmetice. Pokud se to myslí bez čeho bych nevyšla ven, tak je to řasenka a rtěnka.
4. Napiš jména kluk\holka pro mimčo, která se ti líbí :P Tohle vím naprosto přesně! Chtěla bych dva kluky Toma (ne Tomáše) a Samuela. Holčičku jednu, ale u jména si jistá nejsem. Možná Elena nebo Gabka :)
5. Od které celebrity bys chtěla být dítě? Od Shakiry. Je hrozně krásná a má krásného chlapa :D
6. Chtěla bys být radši modelka nebo neurochirurg? (asi bych měla vysadit ten codein :D) Modelka, nevím proč mám tendenci aby mě hodně lidí znalo :D
7. Co je na tobě nejkrásnější? Mám ráda své nohy, protože je všichni chválí :D ale jinak co se týče vlastností, tak možná snaha pomoci a porozumět ostatním.
8. Chtěla bys být kluk, jestli ano, proč? Alespoň na den, bych si chtěla zkusit jaké to je :D
9. Vlož odkaz na nějakou dobrou písničku :) Já zrovna ujíždím na této:
 
10. Podívej se do leva. První co uvidíš by byla tvoje zbraň při ZOMBIE apocalypse (napiš). Talíř. Že bych ho nějaké Zombie rozbila o hlavu? :D
3. Nominuj 5 blogerů:
Kris Týnka  - http://world-of-creation.blogspot.cz/
Sue - http://touchletters.blogspot.cz/
Martinka - http://xoxo-gossipgirl.blog.cz/
 Czech Ivy - http://czechivy.blogspot.cz/
Terka - http://zapisnik-spisovatelky.blogspot.cz/

10 otázek pro tyto blogery:
1. Kdyby jsi mohla být zvíře, jaké by jsi byla a proč?
2. Byla by jsi raději bohatá a nenáviděná nebo chudá, ale milovaná?
3. Kdyby jsi mohla do konce života jíst jenom jedno jídlo, které by to bylo?
4. Kdyby jsi mohla mít dítě s celebritou, která by to byla a proč?
5. Napiš tři věci, které by sis vzala na opuštěný ostrov.
6. Jaké bylo tvé nejlepší rozhodnutí v životě?
7. Vysvětli název svého blogu.
8. Jaký je Tvůj oblíbený film?
9. Tvé oblíbené jídlo?
10. Jaká je Tvá práce snů?

Dámy, čekám na odpovědi. Klidně hoďte link do komentářů :)

Štítky: ,