Poohlédnutí za rokem 2015 :)

Ahoj Charmings!
Dnes je poslední den tohoto roku. Doufám, že v tom nadcházejícím budete všichni zdraví a splní se vám všechna přání, která si přejete! :)
Já o svých přáních budu mluvit v jiném článku. Ale ráda bych se dnes jako každý rok poohlédla za rokem, který bude za pár hodin už minulostí.

Zdroj obrázku
black and white, 2016, and bye image

Leden byl pro mě jeden z nejhorších měsíců. Hned tak z kraje. Měla jsem jedno z těch těžších zkouškových období. Zkoušky nebyly vůbec lehké a já do toho onemocněla angínou. Měla jsem teploty, nezvládala jsem se učit, a aby toho nebylo málo, bylo mi špatně z antibiotik. Proto jsem brala i prášky proti zvracení. Jenomže co se nestalo. Vzala jsem si maximální dávku, ale zjistilo se, že mám na některou složku alergii a skončila jsem na pohotovosti v 11 hodin v noci. Poležela jsem si na kapačkách do jedné do rána a pak mě sanitka odvezla zpátky domů. NAŠTĚSTÍ. Zkoušku jsem nakonec i přes to všechno zvládla.

Únor byl obyčejný měsíc a nebyl snad ničím zajímavý.

Březen na tom byl dost podobně. Jedinou zajímavostí byl akorát školní ples z gymplu, který moc dobře nedopadl. Zapřísáhla jsem se, že příští rok určitě už nepůjdu. Tak uvidíme, jestli to dodržím. Zároveň byly opět Ostravské hokejové derby, které bohužel tentokrát naše univerzita prohrála. No co, nemůžeme vyhrávat každý rok :)

Duben byl už jeden z těch měsíců, kdy se rok 2015 překulil na tu dobrou stránku pro mě. Téměř všechno bylo od té doby skvělé. Se spolužačkami jsem vyzkoušela, jak chutnají Bean Boozled a celá nadšená jsem byla myšlenkami už v Barceloně.

Květen byl ve znamení jediné zkoušky, která byla sakra těžká. To jediné stálo mezi mnou, a už zaplacenou cestou do Barcelony, takže šlo opravdu o hodně. Po 14 dnech netrpělivého čekání jsem se dozvěděla, že jsem zkoušku zvládla a můžu si odletět s čistým štítem. A samozřejmě bylo Mistrovství světa v hokeji - tentokrát v České Republice! Sledovala jsem snad každý zápas :)

Příjde mi to jako včera, když jsem v červnu s kamarádkou odlétala do Barcelony na Bloody Night Con! Viděla jsem své oblíbené herce z Upířích deníků a pořád nemůžu nějak uvěřit, že je to už přes půl roku, co jsem se fotila s Ianem Somerhalderem a Chrisem Woodem. S Marťou jsme cestou zpátky stihly navštívit pařížský Disneyland a všechno bylo prostě skvělé. A taky jsem se zastavila v Praze, letos poprvé. Červen byl prostě perfektní a dokonalý.

  
V červenci jsem tady pro změnu měla kamarádku z Prahy já. A taky jsem na přelomu června a července získala jedno velké kamarádství, kterého si do dnes vážím. S Luckou a Terezkou jsme začaly trávit spolu neskutečně moc času! Nedokážu si představit, že bych je neměla.

Srpen jsem poměrně dost strávila v práci. Něco víc význameného si ani už nepamatuji. Tuším, že to zároveň byl měsíc, kdy jsem poznala Sabinku, je to takový můj malinký lachtan :D

Září byl další z měsíců, které mě hodně naplňovaly. Zahájila jsem praxi ve školní družině na pozici vychovatelky. Byla to zároveň má poslední praxe na současné vysoké škole. Děti si mě oblíbily a já si zase zamilovala je. Některé mě zdraví i dnes, i když v družince už dávno nejsem :)

Říjen byl celkem poklidný. Nic zvláštního se nedělo.

Listopad byl opět cestovatelský měsíc. Podruhé v tomto roce jsem se vydala do Prahy a od tamaď i do Drážďan, které byly opravdu suprové. Vím ale, že spousta lidí vzhledem k teroristickým útokům takové štěstí nemělo, a odcestovat nemohlo. Byl to z jedné strany měsíc nepříjemný, protože spousta lidí žila ve strachu a dělala se různá bezpečnostní opatření.

Poslední měsíc tohoto roku, prosinec, začal strašidelnou párty naší třídy. Další den na to navazovaly moje narozeniny, narozeninová oslava, svátek a prostě toho bylo jako každý prosinec úplně plno. Zvládla jsem všechny zápočty a zkoušku, a tak si do ledna odnáším už jenom jednu. Počasí nebylo ani tolik zimní, za což jsem ráda, ale bohužel se to podepíše vždycky na Vánocích, což je jediné období, kdy bych sníh s radostí snesla :)

Zdroj obrázku
2016, new year, and fireworks image

Za sebe ale musím říct, že rok 2015 byl jeden z nejlepších v mém životě. Doufám, že rok 2016 na tom bude stejně, nebo o něco lépe, i když už teď vím, že mě v něm bude čekat nejedna lehká zkouška.

A jak se na rok 2015 díváte vy? :)


Štítky: