Unboxing a recenze produktů z Krásná každý den

Ahoj Charmings!
V dnešním článku se pověnujeme pár produktům z e-shopu www.krasnakazdyden.cz. Tyto věci mi poskytla Míša, které tímto moc děkuji. Moc dobře ale vím, že bez vás, mojich čtenářů, bych teď nebyla tam, kde jsem. A tak jsem Míšu poprosila, zda by mi mohla něco věnovat i pro vás do soutěže. Pokud vás tedy recenze tělového suflé zaujme, můžete si o něj do konce roku zasoutěžit TADY.


Když jsem rozbalila balíček, vykouklo na mě toto příjemné poděkování. Musím říct, že si Míša svých zákazníků váží a toto bylo opravdu roztomilé.


Všechny produkty byly schované v "seně" a musela jsem je chviličku hledat.


Nakonec jsem objevila 3 produkty + ještě maličké vzorečky, kterým se ale moc věnovat nebudu, protože nejsou náplní této recenze. Každopádně i za ně moc děkuji, opravdu jsem je tam nečekala :)


Začnu asi tím, na co nejvíce čekáte.

Tělové suflé:


První čeho si všimnu je rozhodně balení. Překrásné roztomilé balení. Suflé je baleno ve 125ml skleněných dózách, které po vyprázdnění můžete využít opravdu na cokoliv. Jak můžete z fotky vidět, mám variantu jménem Štěstí a Kořeněný pomeranč. Tyto vůně jsem nevybírala já, ale Míša, protože jsem jí psala, že z tolika nabídek a variant, které na e-shopu má, si sama vybrat nedokážu :)


Teď už dávám stranou kořeněný pomeranč, který můžete vyhrát v soutěži a věnuji se čistě druhému suflé, které jsem pro vás zkoušela a testovala.


Nevím přesně, proč se toto nazývá suflé, ale vsadím se, že to bude díky jeho konzistenci. Znáte někdo čokoládové suflé, ten pokrm? Je založeno na tom, že když ho rozkrojíte, uvnitř bude tekuté a vyteče z něj čokoláda. Tento produkt mi to dost silně připomíná.


Konzistence je totiž ze začátku opravdu dost hustá a ztuhlá.


Když se ale suflé dostane na pokožku, začne se jejím teplem rozpouštět. Zprůhlední a krásně se vsákne do pokožky.


Co se týče vůně Štěstí, je to opravdu jemná a příjemná vůně, ničím nedráždivá. Nemůžu vám bohužel ale říct, po čem to voní. Za boha na to nemůžu přijít a ve složení je napsané pouze "aroma". Mě osobně to ale trošičku připomíná mandarinku :)

Toto suflé vás na e-shopu příjde za 197 Kč. 

Crazy Rumors balzám na rty:


Spousta z těch, kteří sledují můj blog delší dobu, ví, že tento balzám na rty jsem chtěla vyzkoušet snad už několik let, ale nikdy jsem se k tomu pořádně nedostala.

Opět je možnost vybrat si snad z deseti variant (např. káva, čaj, žvýkačka, zmrzlina apod.). Já dostala variantu Chocolate Strawberry, v překladu jahody v čokoládě. Z balzámu cítím bohužel jenom tu čokoládu a kakao. Moc ráda bych ale vyzkoušela ještě ten čaj, takže si budu muset někdy objednat ještě další.

Balzám je průhledný a nijak nebarví. Příjde mi trošičku mastnější, takže po přetření rtů určitě nemám tu potřebu, je natírat znovu. O rty velmi dobře pečuje a krásně je vyhladí.

Pořídit si jej můžete za 109 Kč.

Drobnosti, které mi přišly navíc:


Přišly mi ještě dva vzorečky - noční oční krém s kofeinem a šípkový krém na tvář s provitaminem B5, které vyzkouším jen tak, ale ne na testování, protože jsou tak na jedno použití :) Oba vzorečky jsou od značky Dulcia Natural.

Ve větší krabičce se nachází sprchová pěna značky Soaphoria s vůní Nebeská čokoláda, kterou moc ráda vyzkouším, protože v poslední době miluji všechny "blbůstky" do vany :)

A co vy? Zaujalo vás suflé nebo balzám? Půjdete si o něj zasoutěžit? :)

Štítky: , , ,