Čeho chci v roce 2016 dosáhnout?

Ahoj Charmings!
Vítám vás u druhého příspěvku tohoto roku. Dnes to bude opět příspěvek k zamyšlení. Na začátku každého roku si dávám cíle, které bych chtěla v tom konkrétním roce zvládnout. Některé jsou malé, jiné větší, ale všechny jsou pro mě důležité.

Zdroj obrázku

2016, light, and new year image

Prosím rok 2016 o to, aby:
• všichni moji známí, rodina a přátelé, byli zdraví. Protože zdraví máme jenom jedno a je to to nejdůležitější, co máme.
• mi pomohl najít silnou vůli. Konečně musím začít dělat něco s mou postavou a životním stylem.
• se mi podařilo zvládnout státnice, protože tohle je to jediné, co mě momentálně nejvíce stresuje
• se mi podařilo najít si mnohem lepší práci, ve které budu spokojená a budu se do ní těšit
• se mi porařilo posunou blog o zase jiný level dál (a abych konečně dosáhla 100 000 zobrazení blogu! :) )
• se mi podařilo našetřit co nejvíce peněz :)
• byl perfektní.

A jaký si přejete rok 2016 vy? :)

Štítky: ,