Postcrossing: Střípky z jiných zemí

Ahoj Charmings!
Je tady ještě někdo z vás, kdo má rád i ručně psanou formu zpráv neboli dopis a pohlednice? A co kdyby ta pohlednice nebyla z České Republiky, ale kdekoliv ze světa? Pokud alespoň trochu ovládáte angličtinu, můžete najít novou zálibu - Postcrossing!

Postcrossing.com je webová stránka, na které jsou zaregistrovaní lidé z celého světa - přesněji z 212 zemí. Jde o to, že si mezi sebou můžete posílat pohlednice. Stačí se zaregistrovat, napsat svou adresu (nemusíte se bát, zůstává skrytá) a do profilu napsat nějaké informace o vás + jaké pohlednice byste nejraději dostávali. Já preferuji pohlednice, na kterých bude vyfocené město nebo hlavní památky města, ve kterém dotyčný žije. A i takové pohlednice se já sama snažím posílat. Radost mi udělá ale každá :)


Když už jste se zaregistrovali, stačí kliknout na "send a postcard" a stránka vám vylosuje, komu váš pohled poputuje. Mezi mé první patřila třeba Němka, Ruska, Běloruska nebo paní z USA. Ukáže se vám jejich (do té doby skrytá) adresa a celkově profil, kde je napsané, jaké pohlednice váš adresát chce. Zároveň se vám zobrazí ID, které musíte na pohlednici napsat. Když dotyčné/mu pohled dorazí, vyplní na postcrossing.com, že jste pohled poslali (podle toho ID) a pak si někdo jiný vylosuje vás a příjde domů pohled vám :)

Já už doma pár pěkných pohledů mám. Celkem je to zatím 10, dnes vám ukážu prvních pět :)


Úplně první pohled jsem dostala od Marjy z Finska :)


Následovaly další tři pohledy z Německa, první od Limby, druhý od Manuely a třetí od Wiebrie :)


Poslední pohled, který vám dnes ukážu je z Rumunska. Je od Evelino, který píše, že zrovna byl na meetingu v Budapešti se svými přáteli. Všichni se rozhodli se mi na pohlednici podepsat, takže mě tam čelo deset podpisů, což mi přišlo vážně milé :)


Pokud jsem vás na tento druh zábavy zlákala, budete muset samozřejmě počítat s vyšší cenou známky. Známka do Evropy stojí 25 Kč, do země mimo Evropu pak 30 Kč. Já ale rozhodně nelituji toho, že jsem s touto zábavu začala. Těším se na každý nový pohled a jsem na tom tak trošku "závislá" :)

Jak se líbí Postcrossing vám? :)


Štítky: ,