Tipy na tři rychlé snídaně s toustovým chlebem + tip na oběd

Ahoj Charmings!
Zná to asi každá z nás. Ráno vstaneme nebo zaspíme a pak nestíháme. Protože ale je snídaně základ dne, měly bychom do žaludku ráno vždy něco hodit. Tak co zkusit nějakou z těchto rychlovek? Ovšem pouze za předpokladu, že se vám doma válí toustový chleba

1. Tousty s brusinkami
Na tomhle opravdu, ale opravdu nic není. Za dvě minuty máte snídani hotovou. Stačí dát chleba do topinkovače, počkat až vám to chleba vyplivne nahoru a potřete je brusinkami.


2. Toust s volským okem
Kdo četl můj Back to School článek, určitě ví, co mám na mysli. Pro ostatní to ale ráda zopakuji. Vykrojíte si to toustového chleba skleničkou díru a dáte jej osmažit/opéct na pánev z obou stran. Poté do něj rozklepnete vajíčko, počkáte až bude hotové a můžete podávat. Samozřejmě na pánvi si to dokořeňte podle chuti.


3. Toust s avokádem 
Těžká klasika. Já ho zkoušela poprvé a nepřidám se k fanouškům avokáda, ale věřím, že spousta z vás avokádo má rádo a na této snídani si pochutná. Stačí z avokáda odstranit slupku (což byl pro mě boj :D), potřít toust máslem nebo taveným sýrem, avokádo položit na něj a dochutit citrónem, pepřem a solí.


A jako bonus tady mám zdravý oběd, květákové kari, ke kterému jsem si taky dala dva toustíky :)


No a s čím si dáváte tousty nejraději vy? :)

Štítky: , , ,