Kosmetická abeceda: Jéé jako Jordana

Ahoj Charmings!
Pro dnešní kosmetickou abecedu jsem vybrala značku Jordana. A proč? Protože je levná, kvalitní a celkem dobře i dostupná na e-shopech.


Jordana je rodinná značka, která vznikla v Los Angeles, v Kalifornii. Značka se proslavila především kvalitními laky na nehty, z nichž sama jeden vlastním. Přišla jsem k němu úplnou náhodou, byl totiž ještě tehdy v Lady Boxu. A četla jsem na ně spoustu pěkných a pozitivních recenzí.

Co jsem ale od Jordany ještě nezkoušela jsou tvářenky. Údajně stojí kolem 80 Kč a každá slečna/paní/žena si je vychvaluje. Nikde jsem na ně nečetla nějaký negativní názor. Máte s nimi nějakou zkušenost?

Zdroj obrázku


Samozřejmě se Jordana zaměřuje i na další produkty dekorativní kosmetiky, jako je make-upy, korektory, bronzery, produkty na oči, ale také i balzámy, rtěnky a konturky. Výběr je opravdu obrovský a barevná škála odstínů také :)

Vy mi v komentářích určitě dejte vědět, jestli máte s touto značkou nějaké zkušenosti a hlavně, jestli mi jejich tvářenky můžete taky doporučit. Budu se těšit u dalšího článku :)

Štítky: , , ,