Kosmetické sady, o kterých byste rozhodně měli vědět!

Ahoj Charmings!
Jak se dnes máte? Nachystala jsem si pro vás další nákupní inspiraci. Tentokrát to jsou tři kosmetické sady, které byste rozhodně na parfums.cz neměli přehlédnout.

1. Maybelline Valencia Nude Look
Tuto sadu jsem vybrala zejména proto, že obsahuje skvělé a velmi chválené Color Tattoo a velmi chválenou řasenku. S tou teda zkušenosti nemám, ale CT si vychvaluji i já. A cena této sady je víc než přijatelná, když porovnám, kolik jednotlivé produkty stojí zvlášť. Více TADY.


2. Nars Andy Warhol
Tato sada mě zaujala svým designem hned na první pohled. Nars to prostě umí. I přes to, že lesková moc nejsem, v tomto případě bych se opravdu nebála to risknout. Pokud se dívám správně, sada obsahuje 5 jedinečných lesků, které vypadají opravdu skvěle. Co na ně říkáte? Více informací ZDE.


3. W7 Cosmetics The Glam Box
No a tady se snad nemusím dlouho zdržovat. Kosmetiku W7 chci vyzkoušet už pěkně dlouho a tady se mi nabízí rovnou tři paletky v jedné sadě. Dá se s nimi vytvořit jak přirozené, tak večerní líčení. Mi se tedy líbí moc. Více informací ZDE.



Která z těchto sad zaujala nejvíce vás? :)

Štítky: , , ,