Poznávám svět bez peněz || Postcrossing #3

Krásný den všem!
Opět se setkáváme u Postcrossingu. V tomto díle vám ukážu můj nejoblíbenější i můj nejméně oblíbenější pohled z celé mé sbírky. Tak se rovnou pusťme do toho :)


První z dnešní pětice pohledů je z Německa. Přišel mi tématicky na Velikonoce, ale přitom s nimi nemá nic společného. Akorát je od Moniky, která má v okolí svého bydliště právě spoustu oveček.


Další pohled je taky z Německa :)


Pohled, který mi udělal velikou radost je z Irska. Je to krásná země, která má překrásné hrady a zámky. A právě všechny známé mám hned na jednom pohledu.


Nejméně oblíbený pohled mi přišel z Nizozemí. Nemám ráda vlastní vytištěné pohledy.


Naopak můj nejoblíbenější pohled z celé sbírky je tento z Moskvy. Slečna mi tam sice skoro nic nenapsala, ale ta kresba na pohledu je prostě nádherná. Do Moskvy bych se jednou určitě ráda podívala.


No a který pohled z této pětky se líbil nejvíce? Taky posíláte pohledy? :)

Štítky: ,