Prošívaná kabelka z eko kůže

Ahoj Charmings!
Stoklasa mi opět poskytla jeden produkt, který vám chci na základě této spolupráce ukázat. Momentálně jsem doma nevlastnila žádnou větší černou kabelku, takže tato kabelka byla pro mě jasnou volbou. A stojí vůbec za koupi? To se dočtete v dnešním článku.

http://stoklasa.cz/


Jak můžete vidět, kabelka je menší, což mě trochu zklamalo. Na druhou stranu to ale je moje vina, protože jsem si nezkontrolovala rozměry na e-shopu. Snad se mi tam nějaká menší láhev s pitím vejde, jinak jsou mi ty rozměry celkem jedno. Vzhledem k tomu, že už do školy nechodím (a chodit nejspíše už ani nikdy nebudu), tak s sebou netahám sešity formátu A4, takže zase obrovské rozměry kabelky moc nepotřebuji. Jde mi hlavně o to pití.

Naopak se mi velmi líbí dlouhý popruh kabelky, takže se možná bude dát nosit i jako crossbody, což je fajn. Většinou takové kabelky volím, když jdu na větší trasy, výlety nebo koncerty a festivaly.

Kabelka je vytvořena opravdu z kvalitní eko kůže, takže doufám, že něco vydrží. Zapínání má na zip a také na zlatý "zámeček", který tvoří krásný detail kabelky, který můžete vidět na fotce.


Kabelka má velkou vnitřní kapsu + nějaké malé kapsičky uvnitř, které můžete vidět opět na fotce. Zároveň má kabelka i kapsu na zadní straně, kde si můžete například schovat mobil, abyste ho měli stále u sebe. Já do takové kapsy většinou schovávám jenom jízdenky MHD.


Názor po pár dnech nošení: Za sebe říkám, že kabelka se nosí opravdu parádně, ale měla jsem ji na sobě pouze párkrát. Jsem ráda, že se do ní nakonec vleze i to pití, sice pouze 0,5 l, ale to mi nevadí, protože já stejně víc ani za tu dobu co jsem venku nevypiju. Nebo si většinou dávám něco v kelímku, takže to pak stejně ani do kabelky nepokládám.

Z kabelky jsem opravdu ráda, budu ji ven tahat často. Trošku mě pořád štve ten menší rozměr, ale to je mou vinou, že jsem si rozměry nepřečetla. Jinak je ale suprová. Na e-shopu jich mají plno, ve spoustě barvách, takže pokud chcete, můžete se mrknout.

No a jak se kabelka líbí vám? Ano nebo ne? :)

Štítky: , ,