Roztomilosti v mém pokoji - okatí plyšáci

Ahoj Charmings!
Hned na úvod se přiznám, asi jako každá holka miluji plyšáky. Ale ještě více tyhle "okaté". Vím, mají nějaký svůj oficiální název, ale absolutně netuším jaký. Pro mě jsou to prostě plyšáci s "roztomilýma očíčkama" a je mi úplně jedno, že za pár měsíců oslavím 23. narozeniny (což mi příjde už teď jako šílené číslo!). Každopádně...moji přátelé vědí, že mi tihle plyšáci příjdou rozkošní, a tak se má sbírka začíná pomalu rozrůstat. Zatím mám "jenom" tři, ale je možné, že toto číslo ještě poroste.


První z nich, kterým to všechno začalo, je tento rozkošný šedý asi mýval? lemur? nevím co, každopádně je to velmi roztomilé a šedé a prostě znovu roztomilé.


Druhého plyšáka jsem dostala od Kristýnky k narozeninám. V prosinci jsem přišla ze školy domů, po dlouhém namáhavém dni a objevila krabici, ve které byla tato roztomilost. Absolutně jsem žádný dárek nečekala, bylo to překvapení. Říkám jí Billča, protože podle mě, má prostě ty vlasy jako je míval Bill Kaulitz (akorát v jiných barvách), to mi nikdo nevymluví! :D


Mimochodem...v porovnání s dneškem extrémní rozdíl :)


No to bylo jen tak na okraj. Posledního plyšáka z této trojice jsem dostala od Adél, která mi věnovala tohodle tučňáka k Vánocům. No není rozkošný? :)


+ jeden bonus navíc - můj nejoblíbenější plyšák na světě :) Moje fenka Cherry :)


A co vy? Plyšáky ano? Ne? S velkýma očima nebo máte slabost pro jiné? :)

Štítky: