Au Pair nebo číšnice?

Je pondělí, 19.9.2016 a já vám píšu už z Londýna.

Jak jsem psala v minulém článku Z deníku Au Pair, musely jsme opustit naši Host Family (i když to bylo vzájemné, takže by na to dříve nebo později došlo). Takže jsme ve čtvrtek ráno sedly na vlak směr Londýn. Alespoň, že nám dala Host Mum peníze na cestu, protože jinak bychom byly úplně švorc - což stejně jsme, ale víte jak to myslím.

Vláčely jsme se s kuframa přes nádraží a objevily jednoho milého pána, který nám snesl kufry dolů na nástupiště až ke vlaku. Takové služby by měly být i v Česku!
Nějak šikovně jsme se s kufry napasovaly do vlaku a jely jsme. Cesta byla opravdu pěkná, ale přišla mi celkem krátká. Najednou jsme se podívaly z okna a viděly jsme London Eye a Big Ben. Byly jsme z toho až tak unešené, že jsme málem zapomněly vystoupit.

Máme obrovské štěstí, že můžeme teď bydlet u mojí kamarádky. Hned ve čtvrtek si nás k sobě vzala, pokecaly jsme, dozvěděly jsme se, že Tokio Hotel budou mít vystoupení v Praze (nechápu ještě teď :D) takže se musím bezpodmínečně nejpozději 31.3.2017 sbalit a jet domů, jak to bylo v původním plánu. Uvažovaly jsme nad tím, že přijedeme až na konci dubna, ale tohle rozhodlo. Alespoň u mě. Takže se třetího dubna potkám s touto kamarádkou i v Česku. A uvidím Toma. Po sedmi letech. Už po třetí.

No a pak jsme šly za prací. Musím uznat, že práce za barem mi přišla nic moc, pak jsem nakonec snědla i něco s oříšky a alergie byla na světě. Zvracela jsem, měla jsem obličej rudý asi tak dvě hodiny a bylo mi celou noc zle. Jsem ráda, že do téhle práce už nemusím. Takový trapas hned na začátku :D

V pátek jsem si užívala den volna a večer mě kamarádka s jejími spolubydlícími vzala do pěti hvězdičkové restaurace na večeři. A proč zrovna tam? Aby mi tam domluvila práci! A tak tam jsem, dnes jdu už třetím dnem, tak jsem na to zvědavá. Snad se tam udržím, potřebujeme se brzy odstěhovat a potřebuju zaplatit a koupit tolik věcí!

Všechno mělo být úplně jinak, měly jsme mít větší jistotu peněz a všeho a nakonec je to tak jak to je. Snad je to ale jenom těžký začátek.

Štítky: , ,