Primark Beauty Blender - Recenze

Vždycky jsem chtěla vyzkoušet Beauty Blender, ať už originál, nebo jiné "hubky". Když jsem viděla tyto v Primarku neváhala jsem ani vteřinu a hned je hodila do košíku. A jak u mě obstály?


Jak můžete vidět, balení obsahuje dvě tyto hubky. Každá tedy stojí v přepočtu 27 Kč.


Tyto Blendery obecně fungují tak, že je namočíte, několikrát se zvětší a poté s nimi můžete nanést makeup, rozblendit korektor apod. Já tedy obě hubky namočila a musím říct, že jsem byla opravdu zklamaná. Ani o trochu se nezvětšily. Dole máte pro porovnání fotku po namočení:


Mě příjdou stejné jako předtím. Na dotek ale opravdu krásně pruží. Hlavní je ale nanášení produktu. Tím, že se nezvětšily zaujmou menší plochu, ale jinak se s nimi blendí celkem dobře. Makeup nepoužívám, nanáším pouze korektor a musím říct, že opravdu byl rozblenděn do ztracena. Problém jsem měla trochu v očním koutku, kde jsem použila opačnou - špičatou - stranu houbičky a i přes to, jsem musela zapracovat korektor ještě prsty. Ale možná je to o zvyku a tréninku.


S tmavě růžovou hubkou jsem zkoušela i tzv. baking = nanesení velké vrstvy sypkého pudru na obličej (nebo místo, které potřebujete zapudrovat) a po nějaké době (pár minutek) odstranění pudru štětcem. Šlo to celkem hezky.


Blendery se opravdu jednoduše čistí. Podobně jako štětce, mýdlem, dětským šampónem. Nanesete na špinavé místo, opláchnete a blender je jako nový, nebo alespoň téměř jako nový.

K těmto blenderům mám neutrální vztah. Zatím jsem se s nimi ještě nenaučila asi pořádně pracovat ale jsem trochu zklamaná. Myslela jsem, že filozofií těchto blenderů je právě to zvětšení objemu po kontaktu s vodou, což se tady bohužel nestalo.

Zkoušela některá z vás tyto blendery z Primarku? Jak jste na tom byly s jejich zvětšením a kvalitou vy?

Štítky: ,