Lucy's Chart - Listopad 2016

Ahoj všichni!
Hned na rovinu se chci omluvit, že poslední dobou nemám vůbec čas přidávat články na blog a ten tím pádem trošičku upadá. Mám ale v Anglii takových zážitků a hlavně práci, ve které jsem 6x týdně, že prostě to jinak momentálně nestíhám. Snad to chápete a snad vás můj blog stále baví :)
Teď už ale k dnešnímu článku.

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Tak to byl určitě ten, kdy mě přijeli navštívit moji rodiče. Snad si to tady v Londýně užili a budou na to vzpomínat :)

2. Nejoblíbenější písnička
Tento měsíc rozhodně Comfortable od Kieran Alleyne :)



3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Zrovna si momentálně nic nevybavuji :)


4.
Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět

Taky mě zrovna nic nenapadá, asi jenom to, že jsem úspěšně přežila tento měsíc :D

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Tento gel na obočí od Alverde, používám ho opravdu denně :)



6. Propadák měsíce
Tento měsíc jsem opět žádný nenašla :)


7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Já jsem si snad v měsíci listopadu ani nic nekoupila :D

8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Ovocný talíř, který udělal můj manažer pro mě a mou rodinu, když jsem je vzala na večeři do restaurace, ve které pracuji :)


9. Co mě čeká a nemine v měsíci prosinec?
Jak víte, moje narozeniny byly už 2. prosince (a taky můžete čekat článek o mém narozeninovém dni), ale ještě nás přece čekají Vánoce :)

A jak jste si užili měsíc listopad vy? :)

Štítky: , ,