Nejoblíbenější vánoční rtěnky

Krásný den všem!
V dnešním článku vám ukážu mé oblíbené Vánoční rtěnky, respektive rtěnky, jejichž červená barva přímo křičí slovo "Christmas".


Jako prvním vám představím tuto rtěnku od Rimmel London, která vznikla ve spolupráci s Kate Moss. Určitě pro vás není překvapením, protože tyto rtěnky mám opravdu ráda a na blogu jsem to nejednou zmínila. Tato červená řada je matná a najdete v ní všechny odstíny červené nebo třeba růžové. Na Vánoce se podle mě nejvíce hodí tato v odstínu 110.


Druhá rtěnka a zároveň obrovský držák je tato od LASplash Cosmetics. Mám ji v odstínu 03 Poppy Red a dostala jsem ji snad v nějakém ještě Lady Boxu. Drží opravdu krásně a je to taková neutrální pravá červená. Ani moc světlá, ani moc tmavá, ani s kapičkou jiné barvy. A přesně pod takovou červenou si představuji typické vánoční barvy v Anglii. Co myslíte?


No a kterým barvám dáváte na Vánoce přednost vy? Jaká je za vás ta pravá vánoční červená? :)

Štítky: , ,