Nákupy a novinky - Podzim a zima 2016 (nákupy, narozeniny, Vánoce)

Ahoj všichni!
Dnešní článek jsem se po dlouhé době rozhodla věnovat nákupům. Myslím, že jsem tento článek nevydala minimálně čtyři měsíce, takže si dáme nákupy rovnou za celý podzim/zimu 2016. A protože v tomto období jsou Vánoce a zároveň jsem měla i narozeniny, tak se mi těch nových přírůstků nahromadilo opravdu dost. A pokud si budu pamatovat cenu, tak ji uvedu.

Začnu úplně random nákupem, tyto tepláky jsem objevila v Primarku. Hrozně se mi líbily a tak jsem je čapla, aniž bych se podívala na velikost. Až u pokladny jsem zjistila, že se do nich vejdu klidně dvakrát, ale nakonec jsem si je nechala.



Bunda z T.K.Max pro mě nejdříve nebyla jasnou volbou. Původně jsem chtěla její vínovou kolegyni, ale tu bohužel v eSku neměli. Tak jsem sáhla po černé. Vyšla mě na 25 liber.



Tato svetrohalenka se stala mým oblíbeným kouskem a ráda ji právě kombinuji se zmíněnou bundou.



Udělala jsem menší nákup i v River Island, kde jsem si pořídila rovnou dvoje džíny. Jedny mě stály kolem 42 liber. Asi je vám jasné, které z těchto dvou mám raději. Samozřejmě, že ty roztrhané černé.



Další kousek je halenka, kterou jsem zatím ještě neměla možnost někam provětrat. Je z Primarku a stála tuším kolem 7 liber.



Tento svetřík je také z Primarku a stál tuším jenom 3 libry. 



A další dva svetry, také z Primarku. Jsou úplně stejné, akorát jsem si jej musela vzít jak v vínové, tak i modré barvě. 



A z Primarku je i tato mikča s nápisem Girls Have More Fun. Ta stála tuším 7 liber.



A dále tady mám i vzorované silonky a punčochy z Primarku. Ještě jsem je nezkoušela, takže jsem na ně opravdu zvědavá.



Teď na chvíli odbočím k mým narozeninovým dárkům. Od mé spolubydlící a nejlepší kamarádky v jednom, jsem dostala tenhle úžasný adventní kalendář od značky Makeup Revolution. V roce 2015 jsem o něm na Vánoce snila a v roce 2016 jsem alespoň konečně měla příležitost ho vyzkoušet.
+ jsem zjistila, že máme v Londýně od této značky i fixátor na makeup, který stál tuším 7 liber.



Další tři dárky jsem dostala od mé další nejlepší kamarádky. Hrníček, rámeček s mottem a svíčku s vůní čokolády, kterou je mi opravdu líto pálit. 


 A konečně jsem si pořídila také i něco od Zoelly. Zajímala by vás recenze na tento produkt? :)



Z River Island jsem si odnesla i tento double Choker za 10 liber :)



No a jak jste už asi zaregistrovali, dostala jsem k narozeninám iPhone 5 od mých přátel z práce. Takže na něj nakupuji i obaly.



Co se dalších nákupů týče, Primark opět nezklamal, tentokrát při výběru kabelky. Ta stála 12 liber. 



A také co se týče bot. První pár za 3 libry, druhý tuším 12.



A tyto kozačky jsou z New Looku a pod 40 liber určitě nešly.




Na chvíli se vrátíme k story o mé bundě. Šly jsme do T.K.Max podruhé a podívejte co, mi tam Lucka našla. Bundu, vínovou, eSko, za 25 liber.



Co se týče Vánoc, ty byly letos opravdu bohaté. Od Lucky jsem dostala tři páry náušnic, které seženete v Claire's. A dále tu mám rtěnku od MAC a taky úžasnou mikinu s nápisem No Boyfriend No problem.




Od druhé kamarádky jsem dostala Pandoru, kterou ona nevynosí a také papučky a paletku očních stínů od Sleek.




No a zakončím to parfémem Dior od kolegy a spolubydlícího v jednom a Moondust paletkou od Urban Decay, kterou mi do Anglie poslala mamka :)



Abych pravdu řekla, jsem upřímně ráda, že mám tento článek za sebou. Tentokrát toho bylo opravdu hodně :) Mějte se krásně!

Štítky: , , , , , , ,