Lucy's Chart - Červenec 2017


Měsíc červenec byl bohužel opravdu nezajimavý. Samá práce a práce. Po Ramadánu je restaurace plná každý den a někdy je opravdu těžké to všechno stíhat. Ale červenec je už naštěstí skoro celý pryč. Takže ještě tak měsíc a půl a zase se to trošku uklidní. I přes to, že červenec byl opravdu nic moc, mám tady pro vás opět tradičních devět bodů, které vám nastíní, jak jsem měsíc červenec prožila já.

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Těch bylo určitě víc, ale jako nejoblíbenější si vybavuji asi ten, když mě A. pozval do jedné brazilské restaurace na Queens Way. Byli jsme tam už jednou kdysi a já si na ni opět vzpomněla, takže mě tam pozval a celkově jsme si ten večer užili.


2. Nejoblíbenější písnička
To vím úplně přesně, protože si ji momentálně přehrávám pořád dokola. David Guetta - 2U (feat. Justin Bieber).


3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Myslím, že jediný film, který jsem tento měsíc viděla je český film Andílek na nervy. Pokud neznáte, klidně se na něj podívejte. V hlavní roli je Anna Kadeřávková, sympatická herečka a myslím, že roli rozmazleného fracka zvládla opravdu dobře.

4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Nevybavuji si nic takového.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce
Myslím, že spoustě z vás je asi jasné, že se jedná o paletku Glitter Bomb od Too Faced, na kterou jste si mohli nedávno přečíst i recenzi.


6. Propadák měsíce
---

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Tentokrát se bude jednat o tričko, které jsem si koupila z nějaké zahraniční internetové stránky. Od té doby, co mi přišlo, ho tahám docela často a každý mi ho chválí.


8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Bílé Skittles! Určitě mi dejte vědět, jestli dorazily i k vám do Česka! :)


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci srpen? 
V červenci se mi ten výlet do Brightonu nepovedl, ale věřím, že v srpnu se tam podívám :)


A jak jste se měli v červenci vy?

Štítky: , ,