Lucy's Chart - Srpen 2017


A je to tady zase. Opět konec měsíce. Léto uteklo jako blázen (pokud se tomu tady v Londýně dá vůbec léto říkat). Co si budeme povídat, není to to nejlepší léto, které jsem kdy zažila, ale jsem v Anglii, takže si nechci moc stěžovat :) Pokud vás zajímá, co se u mě odehrálo v měsíci srpnu, určitě čtěte článek až do konce.


1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment tohoto měsíce
Nemám vyloženě nějaký nejoblíbenější moment měsíce srpna, ale stalo se několik drobností, které mi udělaly radost. To zase musím uznat. Ale asi to nejsou takové pecky, abych jim tady musela věnovat nějaký prostor. Tak třeba příští měsíc.


2. Nejoblíbenější písnička
Ty byly hned tři.
Liam Payne s jeho Strip That Down, tu jsem si přehrávala (a stále přehrávám) pořád dokola. Kluci z One Direction jsou opravdu lepší každý sám za sebe.


Další mou velmi oblíbenou písničkou je Pretty Girl od Maggie Lindemann, respektive remix této písničky. Příjde mi mnohem lepší než originál a taky ho stále přehrávám. Je velmi chytlavý a znám ji už celou zpaměti.


Poslední písnička, kterou vám dnes představím, je novinka Friends od Justina Biebera. Na to, jak jsem ho nikdy nemusela, tak od jeho alba Purpose ho začínám mít vážně ráda.


3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Tento měsíc jsem viděla pouze jedinný film - Bez dcerky neodejdu, který zachycuje příběh Američanky Betty, která si vzala muslima, který je společně s jejich dítětem odvedl do Íránu a nechtěl je pustit zpátky. I přes to, že mám teď tady v Londýně spoustu kamarádů muslimů, tento film mě hodně bavil a určitě doporučuji se na něj podívat.

  
 4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
Jsem pyšná za sebe na to, že jsem přežila další hodně náročný měsíc v práci a taky za to, že jsem se odvážila jít na jeden z údajně nejbolestivějších piercingů - tragus. Určitě mi dejte do komentářů vědět, jestli jste taky si někdo nechal udělal tragus piercing.


5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíce 
Glitter Bomb Palette od Too Faced, tu teď používám hodně často :)



6. Propadák měsíce 
Pozor! Tento měsíc se tady objevil i propadák. Není to sice kosmetika, ale propadák a vyhazov peněz to je určitě. Jedná se o kalhoty, které jsem si objednala z jednoho e-shopu. Je to moje velikost, ale ten střih...vůbec nesedí dobře. Otvor v nich hodně z nohy odstává a naopak tam chybí otvor na knoflík, takže možná jsou to takové DIY rifle. Opravdu netuším. Hodně jsem se na ně těšila a místo toho jsem se dočkala zklamání.


7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Asi toto tríčo z New Look :)




8. Věc, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit
Toto ovoce podávané v ananasu. Inspirovat jsem se nechala u Hell Navrátilové a Patra Bene :)


9.  Co mě čeká a nemine v měsíci září? 
Pořád mi ten Brighton nevychází, tak snad se zadaří! A taky mě čeká stěhování do vedlejšího pokoje, nákup nějakého nábytku a hledání nového spolubydlícího, takže doufám, že to nakonec bude všechno v pohodě :)


A jak jste se měli v měsíci srpnu vy?

Štítky: , ,